sandra-horze

Alla inlägg under oktober 2012

Av sandra - 31 oktober 2012 09:06

igår red jag facktiskt dressyr :) är förvånad över hur det gick :) min häst HATAR dressyr men nu måste han sättas igång, och enligt vetrinär ska jag rida mycket dressyr :/  har bråckat Mycket med honnom och jag kan göra vad f*n som hällst pch det går Inte, men nu har jag skaffat en snodd, satte den lite för löst då det var första gången han hade det, för första gången jobbade han ! det skummade ur munnen han tugga på bettet och jobba med kroppen :D  han var sååååå ducktig och han tyckte till och med att det  var Kul och det tcykte jag med :D helt Otroligt nöjd, :D <33333333 

Av sandra - 29 oktober 2012 20:48

det är värkligen obeskrivligt vad jag älskar min ponny ! <33 underbara killeny <3<3  vi har inte kunat gort mycket den senaste tiden, på grund av din hälta, men nu är du istort sett bra ! <3  änsålänge kan vi bara skritta, men jag älskar dej så <333 så underbart att sitt hos dej i boxen när regnet öser ner och du ligger med huvet i mitt knä <333 kommer alltid älska dej ! <33

Av sandra - 29 oktober 2012 13:44

i detta Skit vädret värkar det som om det inte blir nån ridning idag ...............suck.Regn och vind har aldrig skadat någon men detta ! :/ fyyyy :/

Av sandra - 28 oktober 2012 15:24

mer äller mindre stor handlat i karlstad idag:D Henriette har köpt en vinter jacka och pappa har köp ett litet element till badrummet :) och ett par nya ridstövlar till mig :) och jag har köpt ett par svakt lila benlindor som skulle kossta 169 men det var rea vilket jag inte visste så då blev det 84 kr :P :) stövlarna på bilden ser Betydligt bättre ut på ricktigt :) :P


och så har vi köpt en bagge coh ett årslamm som kommer snart :)

Av sandra - 22 oktober 2012 22:09

idag har jag facktiskt ridit ! och i förrgår mä ! :D så J*vla underbart ! han är väll mer äller mindre helt bra nu men jag tar det lungt :) kan båda skritta och trava mycket, men väntar lite till med att gallopera :/ :) ÄLSKAR min killeny ( killen ) <3333

Av sandra - 15 oktober 2012 22:22

heeeeeeeeeeej :D  när jag var ute med killeny ( som jag alltid är ) i bara grimma och grimmskafft nån minut, så var han betydligt bättre :D <3333333333  provade att trava nåra meter och han gick FINT :D  så mamma fick hålla honnom när jag satt upp för att kolla om han gick " bra " i skritt bara ( prova bara skritt ) , han är ju inte bra än och det var " värre" när ja satt där uppe, det vra som om jag var för tung :/  men skritta bara nåra meter :)  när jag satt av var ha som innan jag satt upp :)  hoppas det kan fortsätta att gå år rärr håll nu :D <333333333

Av sandra - 12 oktober 2012 19:56

killeny är ännu halt :/ eller.... inte så halt men väldigt väldigt stel frånn korset och bak och ner i bena :/   stackars goa hezt <333   jaa..... bara hoppas han blir bra snart :( <33

Av sandra - 8 oktober 2012 20:53

yey !! :D <33 känslan när man blädrar mellan kanalerna och ser att det är TWILIGHT på en kanal !!!!!!!!!!!!! :D <33333 sen säger mamma nu ska vi till sunne ! :P ( ville mä ) så nu ska man upp och se på TWILIGHT på datorn och äta ben & jerry´s glass ! ♥

Presentation


heeej jag är en tjej som heter sandra och går i 7:an :) jag Älskart hästar och twilight

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards