sandra-horze

Alla inlägg under december 2012

Av sandra - 31 december 2012 11:28

HEEEJ, vill passa på att önska alla ett GÅTT NYTT ÅR ! och LYCKA TILL i 2013 !        


idag vet jag inte vad som ska hända, jag är hos min pappa, och vad jag vet blir det bara vi :) :P  skriver mer sen !

Av sandra - 30 december 2012 10:51

hej, ledsen att jag inte bloggat på länge....... . men har inte haft tid, och inte hatt nått att skriva om :P  men men ,  killey mår inte bättre , han är "skadad" och har varit det ett tag, och "skadan" är efter den gången i höstas då han halkade......., men nu äntligen börjar det gå bättre, den 3 januari kommer det en ekiterapeft ( stavning ), såååå gött, så nu effter allt krångel och tvivlan kommer jag förhoppningsvis få min ponny tillbaka !  men man ska inte säga nått förtidigt, men jag tror och hoppas allt kommer lösa sig !  älskar dig killeny <33    och liiite annat, på jul var det underbart, fick massa fina saker, och det var i helhet underbart, men det bästa var att jag fick en vit iPhone 5 ! <33, och lite twiligt, den här skolterminen har jag läst igen bok serien 3 gånger x)  och jag kan ärligt säga att jag kan både filmer och böcker nästintill utantill x), filmerna vet jag inte hur många gånger jag sett, ser alla ungefär ( ibland mer ) en gång i månaden :P  ÄLSKAR !

Presentation


heeej jag är en tjej som heter sandra och går i 7:an :) jag Älskart hästar och twilight

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards