sandra-horze

Alla inlägg den 1 mars 2013

Av sandra - 1 mars 2013 13:20

men men , här är jag nu iallafall,  tar det senaste lite kort ! för några dagar sedan var jag och mamma ute och red två på ottar , han tyckte det var lite jobbigt efter som han fick gå i ganske djup snö men 2 tyttare på ryggen men det synnstes att han älskade att få ta i :) har även tömkört honom , han är ju nästan helt inkörd , men jag har ialdrig setthästen så nöjd och glad, han älskade det värkligen , men det är ju inte så konstigt, han är ju en bruksnordis , så han är gord för att ta i :)) och igår var jag ute och red när mamma var på promenad med hundarna :) och han var jätte ducktig :), och idag var min farmor, min lilla kussin, och min granne hos pappa här för att se på ottar , och som vanligt blev dom helt förtjusta i honom  :)) ;)mejn snartså ska jag gå ut i paddocken med honom, träna lite "ledarträning" , ja, lös träning :)) skriver snart igen .... lovar !!

Av sandra - 1 mars 2013 13:20

men men , här är jag nu iallafall,  tar det senaste lite kort ! för några dagar sedan var jag och mamma ute och red två på ottar , han tyckte det var lite jobbigt efter som han fick gå i ganske djup snö men 2 tyttare på ryggen men det synnstes att han älskade att få ta i :) har även tömkört honom , han är ju nästan helt inkörd , men jag har ialdrig setthästen så nöjd och glad, han älskade det värkligen , men det är ju inte så konstigt, han är ju en bruksnordis , så han är gord för att ta i :)) och igår var jag ute och red när mamma var på promenad med hundarna :) och han var jätte ducktig :), och idag var min farmor, min lilla kussin, och min granne hos pappa här för att se på ottar , och som vanligt blev dom helt förtjusta i honom  :)) ;)mejn snartså ska jag gå ut i paddocken med honom, träna lite "ledarträning" , ja, lös träning :)) skriver snart igen .... lovar !!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


heeej jag är en tjej som heter sandra och går i 7:an :) jag Älskart hästar och twilight

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards